Lietošanas noteikumi

Lietošanas noteikumi

Manatapete (SIA “Canvas WAY”, Reģ.Nr. LV50103807491) savā mājas lapā www.manatapete.lv piedāva dažādus pakalpojumus atbilstoši šiem noteikumiem (turpmāk – Lietošanas noteikumi). Šie Lietošanas noteikumi nosaka mājas lapas un tajā pieejamās informācijas lietošanas noteikumus, ierobežojumus, un ir saistoši visiem mājas lapas lietotājiem. Katra mājas lapas lietotāja pienākums ir iepazīties ar Lietošanas noteikumiem un mājas lapas lietošana ir uzskatāma par piekrišanu ievērot Lietošanas noteikumus. Manatapete nav pienākums informēt lietotāju par jebkādām izmaiņām šajos noteikumos. Veicot pasūtījumus, Jums nepieciešams ieklikšķinot ar peli atzīmēt „Es esmu iepazinies ar sadaļu Lietošanas Noteikumi un piekrītu visiem tajā izklāstītajiem noteikumiem”, ar ko Jūs apliecināt, ka esat iepazinies un piekrītat visiem sadaļā Lietošanas Noteikumi minētajiem noteikumiem.

Reģistrācija

Jums ir iespēja reģistrēties un izveidot lietotāja kontu interneta vietnē www.manatapete.lv. Reģistrējoties un izveidojot lietotāja kontu, Jūs piekrītat šiem Lietošanas Noteikumiem. Reģistrējoties un izveidojot lietotāja kontu, jānorāda Jums pieejama e-pasta adrese un parole vai Jūsu www.facebook.com lietotāja konta nosaukums un parole. Jūs nedrīkstat izmantot viltus e-pasta adresi vai facebook.com kontu, uzdoties par kādu citu personu vai organizāciju, vai kā citādi maldināt par satura izcelsmi. Jūs esat atbildīgs par visām darbībām, kas tiek veiktas izmantojot Jūsu kontu un paroli. Manatapete nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem un kaitējumu, kas radušies neievērojot šajos Lietošanas noteikumos atrunāto. Gadījumā, ja lietotājs neievēro šajā sadaļā atrunātos noteikumus, manatapete ir tiesības pārtraukt piekļuvi lietotāja kontam vai pat dzēst lietotaja kontu.

Cenas

Interneta vietnē manatapete.lv visas cenas norādītas eiro valūtā ar pievienotās vērtības nodokli. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā – tās uzrādīsies tad, kad veiksiet maksājumu par preci. Cenas produktiem var mainīties pēc Manatapete ieskatiem.

Manatapete pirkuma apmaksu var veikt ofisā, ierodoties klātienē (Brīvības iela 323, 2. stāvā), kā arī pašā internetveikalā, izmantojot maksājuma kartes, internetbankas maksājumu.

Pēc pasūtījuma veikšanas, klients e-pastā saņem maksājuma apstripinājumu, ka pirkums ir bijis veiksmīgs.

Piegāde

Manatapete nodrošina preces piegādi, izmantojot SIA Venipak Latvija pakalpojumus Latvijas Republikas robežās. Piegāde ārpus Latvijas veic Federal Express Corporation (FedEx).
Piegāde Latvijas robežās ir bezmaksas. Par sūtīšanu uz Baltijas valstīm (ārpus Latvijas Republikas) klientam jāmaksā 3.99 EUR. Ārpus Baltijas valstīm piegāde izmaksā 18 EUR. 
Manatapete veic piegādi uz šādām Eiropas Savienības valstīm: Latvija, Igaunija, Lietuva, Polija, Austrija, Beļģija, Čehija, Dānija, Luksemburga, Nīderlande, Slovākija, Somija, Vācija, Zviedrija, Francija, Apvienotā Karaliste, Slovēnija, Ungārija, Grieķija, Itālija, Īrija, Portugāle, Spānija, Bulgārija, Rumānija, atbilstoši noslēgtajam sadarbības līgumam ar piegāžu pakalpojumu sniedzēju. Precei jāsasniedz adresāts 2-5 darba dienu laikā, kopš izsūtīšanas brīža, atkarībā no saņēmēja valsts un pilsētas atrašanās vietas. Ja preces piegāde sāk kavēties, nosūtiet e-pastu uz info (@) manatapete.com, norādot pasūtījuma numuru.

Naudas atmaksa

Gadījumā, ja saņemat bojātu tapeti, 30 darba dienu laikā no preces saņemšanas brīža, nosūtiet atgriešanas pieteikuma e-pastu uz info (@) manatapete.lv, kurā miniet atgriešanas iemeslu un pievienojiet saņemtās preces fotoattēlu. Manatapete izskatīs pieteikumu. Ja atgriešana tiks noteikta, Manatapete pārskaitīs Jūsu samaksāto naudu atpakaļ Jūsu kontā vai nosūtīs Jūsu preci atkārtoti. Ja darījums tiks veikts ar karti, nauda tiks atgriezta uz to pašu karti, ar kuru veica maksājumu. Samaksātā summa tiek atgriezta pilnā apjomā, bet bez piegādes maksas. 

Gadījumos, ja pasūtījāt nepareizu izmēru, naudas atgriešana netiek piemērota, taču varam piedāvāt atlaidi nākamajam pirkumam! 

Mēs neuzņemamies atbildību par gadījumiem, kad tapetes ir pavirši noņemtas un tiek bojāta sienas pamata krāsa.

Preces atgriešana

Manatapete preces atpakaļ netiek pieņemtas, jo katrs pasūtījums tiek personalizēts, izgatavots konkrētam klientam un ir unikāls.

Lūdzu, sazinieties, ja jums ir jautājumi vai neskaidrības par jūsu konkrēto preci. Ja ir īpaši gadījumi, sazininieties ar mums par preces iemainīšanu vai par naudas atmaksas iespējamību.

Konfidencialitāte

Manatapete ar lielu atbildību izturās pret privāto informāciju, ko mūsu klienti mums uztic, veicot pasūtījumus, vai reģistrējoties interneta vietnē manatapete.lv.

Informācija, kuru nepieciešams norādīt, veicot pasūtījumus un/vai reģistrējoties ir: vārds, uzvārds vai juridiskās personas nosaukums; pasūtītāja adrese; piegādes adrese; telefona numurs, e-pasta adrese. Jūsu privātā informācija tiks izmantota, lai:

  • Nosūtītu elektronisku pasūtījuma apstiprinajumu uz Jūsu norādīto e-pasta adresi;
  • Nosūtītu gatavo preci uz Jūsu norādīto adresi;
  • Sazinātos ar Jums, ja nepieciešams precizēt pasūtījuma detaļas;
  • Veiktu pasūtījumu analīzi augstākai servisa nodrošināšanai;
  • Informētu Jūs par jaunākajiem produktu piedāvājumiem.
  • Manatapete garantē, ka Jūsu norādīto privāto informāciju neatklās trešajai pusei, izņemot gadījumus, ja to pieprasa ar tiesas rīkojumu vai arī, ja rodas situācija, kad jānovērš krāpniecisks vai noziedzīgs nolūks. 

Īpašumtiesības

Manatapete, atbilstoši Lietošanas noteikumiem, piedāvā iespēju augšupielādēt attēlus interneta vietnē manatapete.lv, kurus izmanto tapešu izgatavošanas procesā. Augšupielādējot attēlus, Jūs apliecināt, ka Jums ir šo attēlu turēšanas, interneta mājas lapu vietnēs augšupielādēšanas un tapešu apdrukas mērķiem izmantošanas tiesības, kā arī apliecināt, ka uzņematies atbildību par trešo personu pretenzijām par augšupielādēto attēlu īpašumtiesībām. Manatapete garantē, ka Jūsu augšupielādētos attēlus neizmantos nekādiem citiem mērķiem kā tikai Jūsu pasūtījuma izgatavošanai un piegādei uz Jūsu norādīto adresi, kas nozīmē, ka nepieciešamības gadījumā Jūsu īpašums var tikt nodots trešajai personai ārpakalpojumā ar mērķi nodrošināt Jūsu veikto pasūtījumu (vizuālā apstrāde, druka, iepakošana, piegāde u.c.).

Dāvanu karte

Manatapete.lv interneta vietnē ir iespējams iegādāties dāvanu kartes nominālvertībā no 20 EUR līdz 1000 EUR. Iegādātās dāvanu kartes var tik atprečotas tikai un vienīgi Manatapete interneta vietnē manatapete.lv. Dāvanu kartes netiek pieņemtas apmaiņai pret naudu. Dāvanu kartes derīguma termiņš ir 12 mēneši, pēc derīguma termiņa beigām dāvanu karte tiek bloķēta un nauda netiek atgriezta.

Noteikumiem piemērojamais likums un strīdus risināšanas kārtība

 Šie Noteikumi ir sagatavoti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

Saistībām, kuras ir izveidojušās uz šo Noteikumu pamata, piemērojamas Latvijas Republikas tiesību normas.

 Rodoties zaudējumiem, vainīgā puse atlīdzina otrai pusei  zaudējumus Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

Jebkurš strīds, kas rodas starp Sabiedrību un Klientu, risināms pārrunu ceļā, strīda pusēm cenšoties panākt vienošanos.

Gadījumā, ja strīdu starp Sabiedrību un Klientu nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, tad Klients (patērētājs) iesniedz Sabiedrībai rakstveida iesniegumu (elektroniski iesniegtam iesniegumam nav nepieciešams paraksts), kurā norāda:

1) savu vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju;

2) iesnieguma iesniegšanas datumu;

3) strīda būtību, savu prasījumu un tā pamatojumu.

Iesniegumam pievieno darījumu apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citus iesniegumu pamatojošus dokumentus (ja iespējams).

Sabiedrība 15 darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz Klientam (patērētājam) rakstveida atbildi uz iesniegumu un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par Klienta (patērētāja) prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu. Ja objektīvu iemeslu dēļ iepriekš minētajā termiņā nav iespējams sniegt atbildi uz Klienta (patērētāja) iesniegumu, tad Sabiedrība nekavējoties rakstveidā informē par to Klientu (patērētāju), norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta, kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.

Gadījumā, ja Sabiedrība uzskata, ka Klienta (patērētāja) prasījums nav pamatots, vai ir gatava piedāvāt Klientam (patērētājam) citu strīda risinājumu, tad tā rakstveidā par to informē Klientu (patērētāju) Noteikumos minētajā termiņā. Sabiedrībai ir pienākums pamatot Klienta (patērētāja) prasījuma atteikumu.

Gadījumā, ja Klientu (patērētāju) apmierina Sabiedrības piedāvātais risinājums, tad strīds uzskatāms par atrisinātu.

Gadījumā, ja Sabiedrība nesniedz atbildi uz Klienta (patērētāja) iesniegumu Noteikumos noteiktajā termiņā, uzskatāms, ka Sabiedrība atsakās izpildīt Klienta (patērētāja) prasījumu.

Gadījumā, ja Sabiedrība atsakās izpildīt Klienta (patērētāja) prasījumu vai patērētāju neapmierina Sabiedrības piedāvātais risinājums, tad Klients (patērētājs) ir tiesīgs vērsties:

1) Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā;

2) Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā, kas risina strīdus jomā, kurā darbojas Sabiedrība;

3) Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Klientam (patērētājam) sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu un attiecīgajā jomā ir iespējams sasaukt Patērētāju strīdu risināšanas komisiju strīda izskatīšanai;

4) Piekritīgajā Latvijas Republikas tiesā.

Gadījumā, ja strīds, kas pastāv starp Sabiedrību un Klientu, kas nav uzskatāms par patērēju, netiek atrisināts pārrunu ceļā, tad šādam Klientam ir tiesības celt prasību piekritīgajā Latvijas Republikas tiesā, normatīvo aktu noteiktajā kārtībā.